Kom igång med Mina sidor!

Vi rekommenderar dig att prova vår e-tjänst Mina sidor innan du gör en beställning av papperstidrapport (papperskassakort).

91 procent av våra arbetssökande medlemmar använder idag Mina sidor och är mycket positiva till tjänsten.

När du loggat in kan du

  • Skriva och skicka in ett meddelande som når just din handläggare.
  • Ansöka om ersättning.
  • Skicka in intyg till oss.
  • Begära arbetsgivarintyg från din arbetsgivare.
  • Fylla i tidrapport (kassakort) och skicka in dem och direkt få se hur mycket ersättning du kan få i nästa utbetalning.
  • Se alla dina utbetalningar och utbetalningsspecifikationer.
  • Skapa notifiering så att du får sms eller e-post när vi laddat upp ett brev eller meddelande till dig.
  • Enkelt ändra en redan inskickad tidrapport (kassakort).
  • Se intyg vi fått från dig.
  • Få brev från oss.
  • Se information om din ersättningsperiod, ersättning per dag (dagpenning) och AF-program.
  • Se kontrolluppgifter.

 

Mina sidor fungerar i din mobil, surfplatta och dator. Du behöver e-legitimation för att logga in. Om du inte har e-legitimation skaffar du det hos din bank. 

Klicka på knappen och prova tjänsten redan idag!

 

Till sidan där du kan beställa papperstidrapporter

Uppdaterad: 20 februari 2017