Just nu har vi längre handläggningstider än normalt!

Viktig information till dig som arbetsgivare

På den här sidan har vi samlat information till er!

Telefontider och chatt

Alla knappval har telefontid kl 9-11.30 och kl 13-15

Knappval 1: Medlemsservice. Chatten öppen måndag-fredag kl 9-11.30 och kl 13-15.

Knappval 2: A-kassan

Knappval 3: Facklig rådgivning. Chatten öppen måndag-torsdag kl 9-11.30 och kl 13-17, fredag kl 9-11.30 och kl 13-16.

Knappval 4: Växeln

Ditt samtal kan komma att spelas in i utbildningssyfte. Inspelningen lagras i max 30 dagar och raderas sedan. Läs om hur vi behandlar dina personuppgifter.

Chatten hittar du på Mina sidor.

Viktigt med rätt mejladress!

På grund av lagen om personuppgifter (GDPR) är det viktigt att den mejladress du vill ha svar till är samma som den du har registrerad hos oss. Gå in och kolla att du har rätt mejladress på Mina sidor innan du börjar ställa dina frågor.

Kontakta a-kassan

A-kassan hittar du på a-kassans e-tjänst Mina sidor .

Läs om hur vi behandlar dina personuppgifter. 

Du vet väl att du också kan ringa eller chatta med Handels Direkt, tfn 0771 666 444, om du har frågor kring lag, avtal och försäkringar. Chattar gör du via Mina sidor.
Publicerad: 18 mars 2020